Sunrise Session – Webinar – 23. april

Customer Journey i en nøddeskal

Customer Journey i en nøddeskal

– på 1 time

For mange marketingansvarlige på tværs af B2B og B2C står Customer Journey øverst på agendaen. Alligevel er der lang vej fra tanke til handling, da det er de færreste, som føler sig parate til at sætte arbejdet med kunderejsen i gang. Hvad er forhindringerne? Hvad kræver det at komme i gang? Og hvad er udbyttet?

Deltag i vores webinar d. 23. april og få Director of Customer Experience og partner i Sunrise,  Lisbet Jantzens, take på, hvordan du kommer godt fra start og sikkert i mål med et Customer Journey-projekt.

Med udgangspunkt i en aktuel analyse gennemført af Sunrise og UserTribe stiller vi skarpt på fire velkendte udfordringer – og giver tre konkrete steps til at komme i mål. Derudover gennemgår vi, hvordan du kan omsætte viden til handling og konkrete initiativer. Og så får du svar på det altafgørende spørgsmål: Hvad får du af at arbejde med Customer Journey?  

Denne Sunrise Session henvender sig især til marketingafdelingens beslutningstagere

Agenda

  • Hvorfor føler mange virksomheder sig ikke parate til at arbejde med kundeindsigter?  
  • Hvordan kommer man i mål med et Customer Journey projekt?
  • Hvor meget data har man brug for? Og kan man også få for meget? 
  • Hvad får man ud af at arbejde med Customer Journey? 
  • Dialog vedr. konkrete udfordringer

Tilmeld dig webinaret herunder – det er gratis og varer ca. 1 time.

Program

9.00 – 10.00

 

9.00 – 9.45: Oplæg: Customer Journey – Fra tanke til handling

9.45 – 10.00: Q&A-session mellem deltagere og oplægsholder

Sunrise Session – Webinar finder sted torsdag d. 23. april 2020. Ved tilmeldelse vil du modtage et link til vores platform inden påbegyndelse. 

Eventet er afholdt.

Ønsker du at høre mere om Customer Journey?
Kontakt Lisbet Jantzen på lj@sunrise.dk.

Follow us here