Sunrise Session – Webinar – 8. september
Tiden, hvor man blot så sit B2B-website som et simpelt visitkort, er forbi. Dét er de fleste B2B-virksomheder blevet klar over. Men hvor skal man starte, og hvilke tiltag skal man gennemføre, hvis man vil bruge sitet som “epicenter” for salgs- og marketingindsatsen?
Dette webinar er til dig, som til dagligt arbejder med marketing i en mindre til mellemstor B2B-virksomhed. Du og teamet arbejder allerede med udgivelse af indhold, sender brugertilpassede nyhedsbreve og er kommet ret langt på sociale medier. Men I savner hjælp til, hvordan I kan arbejde mere strategisk med at få jeres målgruppe igennem kundetragten – og til at konvertere til kunde. Og vigtigere; blive klogere på hvilke marketingindsatser, der virker.
Den 8. september giver Sunrise dig indblik i, hvordan vi arbejder strategisk med både tilblivelse af B2B-websites, det kontinuerlige arbejde med at opsamle og kvalificere leads samt konkrete case-eksempler fra vores kunder.
Tilmeld dig vores næste webinar om B2B websites i 2020 og vær med den 8. september kl. 9:00 til kl. 10:00, når vores Digitale Direktør, Mikkel Wendelboe, gennemgår følgende tre temaer:
Tilmeld dig webinaret via linket herunder – det er gratis og varer ca. 1 time. Vi glæder os til at se dig!
Mikkel Wendelboe er digital direktør og partner hos Sunrise. Til daglig er han ansvarlig for vores større digitale projekter og hjælper en lang række af bureauets kunder – både indenfor B2B og B2C. Herunder Aberdeen Standard Life, SEAS-NVE, Hans Just, Hafnia Group, Eltronic Group, Thylander Gruppen m.fl.
Han har arbejdet på Sunrise i syv år, og før det ejede han det digitale bureau, Mediafriends. Han lever og ånder for digital marketing og er særlig fokuseret på, at man får mest mulig ud af Owned media. Derfor er dét at bygge det rigtige fundament i forhold til en ny webplatform, noget som er af afgørende betydning for Mikkel.
Sunrise er et Commercial Transition Agency, som udvikler marketing-strategier, digitale kampagner og kommunikation med effekt – for vores kunder, vores kunders kunder og for samfundet som sådan. Vi er mere end 35 dedikerede marketing-eksperter med base på Nørrebro i København. Og vi er kendt for at bygge langvarige partnerskaber og for at udvikle koncepter, der giver vores kunder opmærksomhed og succes, både her og nu og på den lange bane.