Strategi på sociale medier i 2020 – Tre vigtige temaer som er relevante for din marketing-strategi

Sunrise Session – Webinar – 17. juni

Sociale medier er for alvor kommet på dagsordenen i marketing-regi. Men mens de populære medier ofte drøftes i forhold til mængden af kliks og konverteringer, nye optimerings-tricks og bud på den perfekte tekstlængde, er det for fremtidens marketingansvarlige mindst lige så vigtigt at kunne løfte sig op over platformene og tale om sociale medier på C-level-niveau.  Herunder at få indsatserne på Facebook, YouTube, Instagram og LinkedIn til at spille sammen med andre medier – og ikke mindst forretningsstrategien.

17. juni 2020

Tilmeld dig vores næste webinar om sociale medier i 2020 og vær med den 17. juni kl. 9:00 til kl. 10:00, når vores Head of Social Media & Digital Transformation, Christoffer Kleding, ud fra et strategisk synspunkt vil kaste et blik på tre gennemgående og vigtige temaer for sociale medier i 2020. Til webinaret vil du blandt andet høre om sociale medier i relation til TV og print, hvorfor nyheder på sociale medier er vigtigt både fra et marketing- og samfundsperspektiv og hvorfor Facebooks splinternye funktion er relevant fra et forretningssynspunkt.

Agenda

Til webinaret vil vores Head of Social Media & Digital Transformation Christoffer Kleding fortælle om sociale medier i 2020 med udgangspunkt i tre temaer:

Tilmeld dig webinaret herunder – det er gratis og varer ca. 1 time.

Eventet er afholdt.

Ønsker du at høre mere om Sociale Medier?
Kontakt Christoffer Kleding på chk@sunrise.dk.

Oplægsholder

Christoffer Kleding er Head of Social Media & Digital Transformation hos Sunrise. Til daglig er han ansvarlig for vores Digital/Social-afdeling bestående af seks specialister og fungerer herudover som rådgiver i (digital) strategi og sociale medier for Garant, Sampension, Hafnia, Dixa, The Whole Company, Concha y Toro og en lang række øvrige brands.

Han har flere års erfaring med og følger tæt det digitale landskab, og går ifølge ham selv især op i, hvordan virksomheder kan skabe et bedre samspil mellem deres indhold og medieindkøb samt hive arbejdet med eksempelvis Facebook og LinkedIn op på et mere forretnings- og marketingstrategisk plan, hvilket han glæder sig til at fortælle om.

Hvem er vi?

Sunrise er et Commercial Transition Agency, som udvikler marketing-strategier, digitale kampagner og kommunikation med effekt – for vores kunder, vores kunders kunder og for samfundet som sådan. Vi er mere end 35 dedikerede marketing-eksperter med base på Nørrebro i København. Og vi er kendt for at bygge langvarige partnerskaber og for at udvikle koncepter, der giver vores kunder opmærksomhed og succes, både her og nu og på den lange bane.