Sunrise Session – Webinar – 25. februar 2021

Strategi på sociale medier i 2021 – Tre temaer som er relevante for din marketingstrategi

Sociale medier er for alvor kommet på dagsordenen i marketing-regi. Men mens de populære medier ofte drøftes i forhold til mængden af kliks og konverteringer, nye optimerings-tricks og bud på den perfekte tekstmængde, er det for fremtidens marketingansvarlige mindst lige så vigtigt at kunne løfte sig op over platformene og tale om sociale medier på C-level-niveau. Herunder at få indsatserne på Facebook, YouTube, Instagram og LinkedIn til at spille sammen med andre medier – og ikke mindst forretningsstrategien.

Tilmeld

25. februar 2021

Tilmeld dig årets første Sunrise Session ‘Strategi på sociale medier i 2021 – Tre temaer som er relevante for din marketingstrategi’, når vi gentager succesen og afholder et af vores mest populære webinarer. Hør mere om hvorfor strategi på sociale medier fortsat er aktuelt, relevant og vigtigt på vores webinar torsdag d. 25. februar 2021 fra kl. 9.00 til 10.00.

Agenda

Til webinaret vil Christoffer Kleding, Associate Partner og ansvarlig for vores Digital/Social-afdeling, ud fra et strategisk synspunkt kaste et blik på tre gennemgående og vigtige temaer for sociale medier i 2021. Her vil han blandt andet komme ind på:

  • Nyheder på sociale medier – hvorfor er det vigtigt fra et marketing- og samfundsperspektiv?
  • Sociale medier i samspil med andre medier – hvorfor du med fordel kan tænke Facebook sammen med eksempelvis TV og print
  • Incremental Conversion Lift – hvorfor Facebooks værktøj er et udtryk for en tendens og relevant for hele din forretningsstrategi

Tilmeld dig webinaret herunder – det er gratis at deltage.

Oplægsholder

Christoffer Kleding er til dagligt Associate Partner hos Sunrise og ansvarlig for vores Digital/Social-afdeling bestående af seks specialister. Herudover fungerer han som rådgiver i (digital) strategi og sociale medier for Garant, Sampension, Hafnia, The Whole Company, GUBI, Specsavers, Mary Fonden, Concha y Toro og en lang række øvrige brands.

Han har flere års erfaring med det digitale landskab, som han følger tæt. Og går, ifølge ham selv, særligt op i, hvordan virksomheder kan skabe et bedre samspil mellem deres indhold og medieindkøb – samt hive arbejdet med eksempelvis Facebook og LinkedIn op på et mere forretnings- og marketingstrategisk plan, hvilket han glæder sig til at fortælle om på webinaret.

Webinaret er afholdt

Du kan se optagelsen fra webinaret her.

Follow us here