SUNRISE SESSION – WEBINAR – 23. APRIL

CUSTOMER JOURNEY

For mange marketingansvarlige på tværs af B2B og B2C står Customer Journey øverst på agendaen. Alligevel er der lang vej fra tanke til handling, da det er de færreste, som føler sig parate til at sætte arbejdet med kunderejsen i gang. Hvad er forhindringerne? Hvad kræver det at komme i gang? Og hvad er udbyttet? 

Deltag i vores webinar d. 23. april og få Director of Customer Experience og partner i Sunrise,  Lisbet Jantzens, take på, hvordan du kommer godt fra start og sikkert i mål med et Customer Journey-projekt.

Customer Journey i en nøddeskal – på 1 time 

Med udgangspunkt i en aktuel analyse gennemført af Sunrise og UserTribe stiller vi skarpt på fire velkendte udfordringer – og giver tre konkrete steps til at komme i mål. Derudover gennemgår vi, hvordan du kan omsætte viden til handling og konkrete initiativer. Og så får du svar på det altafgørende spørgsmål: Hvad får du af at arbejde med Customer Journey?  

Denne Sunrise Session henvender sig især til marketingafdelingens beslutningstagere.

Agenda:

  • Hvorfor føler mange virksomheder sig ikke parate til at arbejde med kundeindsigter?  
  • Hvordan kommer man i mål med et Customer Journey projekt?
  • Hvor meget data har man brug for? Og kan man også få for meget? 
  • Hvad får man ud af at arbejde med Customer Journey? 
  • Dialog vedr. konkrete udfordringer

Tilmeld dig webinaret herunder – det er gratis og varer ca. 1 time.

Program – 9.00 – 10.00

9.00 – 9.45: Oplæg: Customer Journey – Fra tanke til handling

9.45 – 10.00: Q&A-session mellem deltagere og oplægsholder

Sunrise Session – Webinar finder sted torsdag d. 23. april 2020. Ved tilmeldelse vil du modtage et link til vores platform inden påbegyndelse. 

Tilmeld dig til webinaret her

OBS: Du er endeligt tilmeldt så snart du modtager en bekræftelse.

Tilmeld dig

Oplægsholder – Lisbet Jantzen

Director of Customer Experience og partner i Sunrise, Lisbet Jantzen, har mange års erfaring med kundeindsigter og Customer Journey. Lisbet har tidligere arbejdet som Head of Customer Experience, Insights & Analytics i Bang & Olufsen, hvor hun drev arbejdet med indsigter, herunder et omfattende Customer Journey-projekt. I dag rådgiver hun en lang række danske og internationale virksomheder om arbejdet med kundeindsigter, blandt andet Specsavers, Alcon, Rosendahl Design Group, Forenede Service og UserTribe.

Sunrise – The Commercial Transition Agency

Vi hjælper vores kunder, når de bliver mødt af ændringer, der kræver mere end almindelig handling. Ved produktlanceringer, vækstambitioner, stigende konkurrence, fusionsplaner, indtog på nye markeder eller blot et sivende salg uden nogen synlig forklaring.

Vores egen Value Proposition er klar: We elevate brands & people. Det betyder, at vi går til markedet som uundværlig løftestang, når et brand eller en virksomhed skal flyttes til et nyt niveau. Vi holder humøret højt og skaber resultater med fokus på langvarige relationer både til vores kunder og vores kunders kunder.

Privacy Policy at Sunrise

Close

We are aware of how we treat your personal data as well as the use of cookies. We use it to provide the best service for you. Your personal data will only be used to the extent necessary and deleted after use or maximum 6 months. Cookies on this site are primarily used for traffic measurement and optimization of content.
If you use this page, you agree to the use of our privacy policy. Read more about our privacy policy.