Sociale medier i 2021 – Tre områder som er i fokus hos kommunikation og marketing

Sunrise Session – Webinar – 28. oktober 2021

Sociale medier i 2021 – Tre områder som er i fokus hos kommunikation og marketing

Social medie-indsatsen er intensiveret de seneste år hos mange virksomheder og organisationer i Danmark, og det gør det kun endnu mere komplekst at følge med. De fleste kommunikations- og marketingafdelinger er naturligvis allerede vant til at arbejde med sociale medier, men alligevel oplever flere at social medie-accelerationen stiller nye krav og fører nye udfordringer med sig. Og hvad gør vi egentlig med TikTok?


Til dette webinar diskuterer Associate Partner og Head of Social, Christoffer Kleding, samt Senior Digital and Social Media Consultant, Sara Gammelgaard, tre fokusområder på sociale medier, som de oplever er aktuelle og relevante for kommunikations- og marketingansvarlige her i 2021 og frem.


28. oktober 2021

Tilmeld dig vores Sunrise Session “Sociale medier i 2021 og frem – Tre aktuelle fokusområder hos kommunikations- og marketingafdelinger” på torsdag d. 28. oktober 2021 fra kl. 9.00 til 10.00.

Her vil du, blandt andet, blive klogere på:

Agenda


Tilmeld dig webinaret herunder – det er gratis at deltage.


Tilmeld dig her


Oplægsholdere:

Christoffer Kleding er til dagligt Associate Partner hos Sunrise og ansvarlig for vores Social-afdeling bestående af otte specialister. Han har flere års erfaring med det digitale landskab, som han følger tæt.

Sara Gammelgaard er til dagligt Senior Digital Consultant hos Sunrise og ansvarlig for daglig ledelse i Social-afdelingen. Hun har arbejdet med sociale medier i knap ti år og har arbejdet med et bredt spektrum af Social Media-discipliner.

Herudover fungerer de begge som rådgivere i (digital) strategi og sociale medier for Matas, DFDS, Sampension, Hafnia, Gyldendal Uddannelse, GUBI, Specsavers, Mary Fonden og en lang række øvrige brands.