Du kan se optagelsen her
På tværs af B2B og B2C står CRM og Customer Journey højt på agendaen i salgs- og marketingafdelingen. Alligevel viser en aktuel analyse, gennemført af Sunrise og UserTribe, at paratheden halter efter, når det kommer til at arbejde systematiseret med data og kunderejsen samt omsætte indsigt til en bedre kundeoplevelse.
Hvad kræver det at komme i gang? Hvordan prioriteres salgs- og marketingindsatsen på baggrund af kundeindsigter, og hvordan systematiseres indsigterne i et CRM-system, som giver organisationen stærke værktøjer til at arbejde med leads og kunder?
Tilmeld dig vores webinar torsdag den 22. april 2021 fra kl. 09.00 til 10.00 og bliv klogere på, hvordan du kommer godt fra start og sikkert i mål med CRM og Customer Journey.
Til webinaret vil Head of CRM & Sales enablement, Jonathan Riis Gilmartin, og Senior Consultant, Katrine Nordgaard, kaste et blik på samspillet mellem Customer Journey og CRM. De vil blandt andet komme ind på:
Tilmeld dig webinaret nederst på siden – det er gratis at deltage.
Katrine Nordgaard er til daglig Senior Konsulent hos Sunrise og har siden 2018 været med til at opbygge Sunrises tilgang til arbejdet med kundeindsigter og Customer Journey. Katrine rådgiver til daglig en række af Sunrises danske og internationale virksomheder i marketingstrategi, herunder særligt arbejdet med kundeindsigter og hvordan disse konverteres til strategi og kommunikation.
Jonathan Riis Gilmartin er til daglig Head of CRM & Sales enablement hos Sunrise og er dermed ansvarlig for Sunrises CRM-afdeling. Jonathan har mange års erfaring med CRM, og hvordan det kan koble salg, marketing og resten af organisationen sammen. Jonathan rådgiver til daglig Sunrises kunder med implementering og udvikling af deres CRM-løsninger.