Kunde

Boxer

Udfordring

At gøre det mindre ”farligt” at skifte tv-udbyder

Teknikallergi

Boxer har i flere år haft landets højeste overvejelsesgrad, blandt de danskere, som står overfor at skulle skifte tv-udbyder. Alligevel skal der rigtig meget til, førend folk rent faktisk skifter udbyder. De mest almindelige ”undskyldninger” var: ”Det er jo nok besværligt”, ”Jeg ved ikke noget om antenner” og ”Jeg skal da ikke gå glip af kampen i fjerneren på lørdag”.

Barriere og indsigt
Den væsentligste barriere kunne således koges ind til at handle om usikkerhed omkring teknikken. Og med den indsigt hjalp vi Boxer med en taktisk kampagne, der skulle omvende de utrygge og teknikforskrækkede, få dem til at trække på smilebåndet — og skride til handling.

Lignende cases

Boxer

Brugerundersøgelse gav involvering, liking og leads.

Seeland

Komplet ny, international platform og identitet.

Avène Danmark

Bloggerkampagne og native ads gav likes og involvering.

Privacy Policy at Sunrise

Close

We are aware of how we treat your personal data as well as the use of cookies. We use it to provide the best service for you. Your personal data will only be used to the extent necessary and deleted after use or maximum 6 months. Cookies on this site are primarily used for traffic measurement and optimization of content.
If you use this page, you agree to the use of our privacy policy. Read more about our privacy policy.