Kunde

Boxer

Udfordring

At gøre det mindre ”farligt” at skifte tv-udbyder

Teknikallergi

Boxer har i flere år haft landets højeste overvejelsesgrad, blandt de danskere, som står overfor at skulle skifte tv-udbyder. Alligevel skal der rigtig meget til, førend folk rent faktisk skifter udbyder. De mest almindelige ”undskyldninger” var: ”Det er jo nok besværligt”, ”Jeg ved ikke noget om antenner” og ”Jeg skal da ikke gå glip af kampen i fjerneren på lørdag”.

Barriere og indsigt
Den væsentligste barriere kunne således koges ind til at handle om usikkerhed omkring teknikken. Og med den indsigt hjalp vi Boxer med en taktisk kampagne, der skulle omvende de utrygge og teknikforskrækkede, få dem til at trække på smilebåndet – og skride til handling.

Kan vi hjælpe dig?

Ønsker du uforpligtende sparring til en konkret problemstilling? Vil du høre mere om vores måde at arbejde på – eller vil du høre mere om en konkret case?

Skriv til os, så kontakter vi dig.

Portrætbillede af Simon Hertz

Direktør og ejer

Simon Hertz

Tlf.: 22 707 710

Mail: sh@sunrise.dk

Lignende cases

Boxer

Brugerundersøgelse gav involvering, liking og leads.

Seeland

Komplet ny, international platform og identitet.

Avène Danmark

Bloggerkampagne og native ads gav likes og involvering.

Kontakt os via Messenger

Sunrise bruger cookies

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre.
Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her