Kunde

Seeland

Udfordring

Hjælp til at skabe en ny og mere skarp identitet

Take It Outside

Det hæderkronede jagtmærke Seeland, havde ikke en konkret kommunikationsplatform, og manglede en skarpt defineret identitet, som kunne differentiere dem på markedet.

Gennemgribende konceptudvikling
Første step var en større præ-analyse forud for den kreative konceptudvikling. Vi interviewede en række dedikerede jægere og nøglepersoner i distributionsleddet, salgsleddet, hos kunderne og blandt de interne kræfter for at få indsigt i deres viden om, opfattelse af og holdning til mærket. Herefter udviklede vi forskellige strategiske hypotese-koncepter, som vi igen testede i de fire led. Resultaterne herfra brugte vi til at udvikle den færdige identitet.

Take it outside — med fællesskabet i centrum
En af de vigtige indsigter fra analysen var, at der er et altafgørende fællesskab jægerne imellem. Det blev udgangspunktet for vores kreative tilgang til opgaven, hvor den primære målgruppe er yngre jægere. Med taglinen ”Take it outside” skabte vi et univers med jagt og fællesskab i centrum. Det nye koncept inkluderede desuden et nyt logo, website, en toolbox til annoncer og en række forskellige kampagner for konkrete produkter.

Lignende cases

Boxer

Boxer Robert scorer branchens højeste ad-wareness.

BurgerKing

Unik digital involvering lancerer Angus XT.

Boxer

Utraditionel tilgang lokker tv-kunder til at skifte.

Privacy Policy at Sunrise

Close

We are aware of how we treat your personal data as well as the use of cookies. We use it to provide the best service for you. Your personal data will only be used to the extent necessary and deleted after use or maximum 6 months. Cookies on this site are primarily used for traffic measurement and optimization of content.
If you use this page, you agree to the use of our privacy policy. Read more about our privacy policy.