Kunde

BurgerKing

Udfordring

Skabe involvering i forbindelse med lancering af burger

Ny kvalitetsburger

Flagskibet. Førerhesten. Hannen. Angus XT, Burger Kings ”kvalitetsburger” skulle promoveres – og gerne på en kreativ, anderledes måde.

Deep and intense – stemmegenerator
Opgaven var at lave noget ekstraordinært kreativt på et relativt lavt budget. Vi hjalp Burger King med at udvikle en alternativ, sjov, digital aktivering – en slags datidens ”app” i form af en stemmegenerator. Stemmegeneratoren kunne fans og brugere bruge til at sende hilsner til hinanden. De kunne sætte en sætning sammen ved hjælp af udvalgte ord, som derefter blev forvrænget til at være ”deep and intense”. Præcis ligesom burgeren.

Kan vi hjælpe dig?

Ønsker du uforpligtende sparring til en konkret problemstilling? Vil du høre mere om vores måde at arbejde på – eller vil du høre mere om en konkret case?

Skriv til os, så kontakter vi dig.

Portrætbillede af Simon Hertz

Direktør og ejer

Simon Hertz

Tlf.: 22 707 710

Mail: sh@sunrise.dk

Lignende cases

Boxer

Brugerundersøgelse gav involvering, liking og leads.

F24

Lavpriskoncept vinder AEA.

BioTex

50 års jubilæum for hele Danmarks vaskemiddel nr. 1.

Kontakt os via Messenger

Sunrise bruger cookies

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre.
Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her

Stay tuned

Fedt, Tak!