Kunde

Hjerteforeningen

Udfordring

Oplysningskampagne: Hver 5. dansker bliver ramt af hjertesvigt

Du kan miste livet, før du dør

Kun få af os ved, hvad hjertesvigt er – selvom det rammer hver 5. dansker på et tidspunkt. Og hvis det sker, betyder det, at vi bliver ude af stand til at leve det liv, vi plejer. Men reagerer vi i god tid, er det faktisk muligt at afhjælpe sygdommen.

Ny kampagneplatform
Hjerteforeningen bad os om at hjælpe med at udbrede det budskab, og derfor udviklede vi en ny kampagneplatform, der både fortæller om sygdommen og sætter fokus på symptomerne – som f.eks. åndenød og invaliderende træthed.

Film og handlingsanvisning
Under Hjertesvigt udviklede vi bl.a. print og film. Med sin ærlige og enkle tilgang viser filmen, hvordan vi reelt kan miste livet, inden vi dør – og hvad det gør ved vores nærmeste, hvis vi reagerer for sent. Derfor appellerer filmen både til øget opmærksomhed på symptomerne – og til handling med en simpel hjerte-test på hjertesvigt.dk

Kan vi hjælpe dig?

Ønsker du uforpligtende sparring til en konkret problemstilling? Vil du høre mere om vores måde at arbejde på – eller vil du høre mere om en konkret case?
Skriv til os, så kontakter vi dig.

Portrætbillede af Simon Hertz

Direktør og ejer

Simon Hertz

Tlf.: 22 707 710

Mail: sh@sunrise.dk

Lignende cases

Børnecancerfonden

Ny digital profil øger fundraising med 60%.

Dansk Flygtningehjælp

Imagekampagne for Danmarks største NGO.

Hjerteforeningen

Kvinder i mandeklæder skaber høj opmærksomhed.

Kontakt os via Messenger

Sunrise bruger cookies

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre.
Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her

Stay tuned

Super, tak!
Vi har sendt dig en e-mail med et bekræftelseslink.
For at modtage vores nyhedsbrev skal du tjekke din indbakke og klikke på linket.