Kunde

Hjerteforeningen

Udfordring

Oplysningskampagne: Hver 5. dansker bliver ramt af hjertesvigt

Du kan miste livet, før du dør

Kun få af os ved, hvad hjertesvigt er — selvom det rammer hver 5. dansker på et tidspunkt. Og hvis det sker, betyder det, at vi bliver ude af stand til at leve det liv, vi plejer. Men reagerer vi i god tid, er det faktisk muligt at afhjælpe sygdommen.

Ny kampagneplatform
Hjerteforeningen bad os om at hjælpe med at udbrede det budskab, og derfor udviklede vi en ny kampagneplatform, der både fortæller om sygdommen og sætter fokus på symptomerne — som f.eks. åndenød og invaliderende træthed.

Film og handlingsanvisning
Under Hjertesvigt udviklede vi bl.a. print og film. Med sin ærlige og enkle tilgang viser filmen, hvordan vi reelt kan miste livet, inden vi dør — og hvad det gør ved vores nærmeste, hvis vi reagerer for sent. Derfor appellerer filmen både til øget opmærksomhed på symptomerne — og til handling med en simpel hjerte-test på hjertesvigt.dk

Lignende cases

Købstædernes Forsikring

Brandingkampagne tredobler mængden af leads.

Kræftens Bekæmpelse

IAA Vinder 2016: Årets bedste public service kampagne.

Kræftens Bekæmpelse

Ny mandeplatform til Danmarks stærkeste NGO brand.

Privacy Policy at Sunrise

Close

We are aware of how we treat your personal data as well as the use of cookies. We use it to provide the best service for you. Your personal data will only be used to the extent necessary and deleted after use or maximum 6 months. Cookies on this site are primarily used for traffic measurement and optimization of content.
If you use this page, you agree to the use of our privacy policy. Read more about our privacy policy.