Hvert år sætter mange danske virksomheder gang i en lang række forretningskritiske marketinginitiativer, der ofte påvirker både medarbejderne og organisationen. Men hvordan sikrer man, at alle de gode strategiske tanker bliver implementeret i hele organisationen, så der skabes varig forandring til gavn for både brandet og de ansatte? Det sætter vi fokus på til denne Sunrise Session.
Du kan se optagelsen her
Tilmeld dig vores webinar torsdag den 24. juni 2021 fra kl. 09.00 til 10.00 og bliv klogere på, hvordan du implementerer din marketingstrategi i organisationen og får medarbejderne med ombord.
Til webinaret vil CCO i Sunrise, Mikkel Heideby, og Head of Marketing i BKI Foods, Anders Fisker Olesen, stille skarpt på følgende:
Tilmeld dig webinaret nederst på siden – det er gratis at deltage.
Mikkel Heideby har mere end 20 års erfaring fra både bureau- og kundesiden. Han har ydet strategisk rådgivning til Falck, Copenhagen Zoo, Circle K, Færch Plast, Specsavers, Bodum, EDC, Fitness World, Malaco, Kompan, Kræftens Bekæmpelse, nemlig.com og en lang række andre virksomheder.
Anders Fisker Olesen er Head of Marketing hos BKI Foods, hvor han blandt andet står i spidsen for virksomhedens omfattende repositionering. Han har tidligere haft nøglepositioner hos Arla, System Frugt og KiMs.