Nyt samarbejde med Unilever

I 2015 har Bio-tex været på det danske marked i 50 år. Sunrise udvikler emballage og kampagne i anledning af jubilæet.

Unilever og Sunrise’s nye samarbejde drejer sig i første omgang om Bio-tex, der er et af Unilever-koncernens store mærker. Indledningsvis består opgaven både af et komplet re-design af den velkendte Bio-tex-emballage og at udvikle en sammenhængende cross media kampagne – begge dele i forbindelse med Bio-tex’ 50 års jubilæum i 2015.

Kampagnen spænder på tværs af medier fra emballage og POS til web og social.

Vil du vide mere, så kontakt Henrik Lenz på 2025 3039 eller på hlz@sunrise.dk

Portrætbillede af Henrik Lenz

Kontaktchef og associeret partner

Henrik Lenz

Tlf.: 20 253 039

Mail: hlz@sunrise.dk

Kontakt os via Messenger

Sunrise bruger cookies

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre.
Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her