SuperGros vælger Sunrise som strategisk og konceptuel partner

SuperGros-koncernen vil satse endnu mere på private labels, og nu har selskabet – der primært distribuerer varer til købmænd i SuperBest, Spar og Kiwi minipris – valgt Sunrise som strategisk og konceptuel partner til at hjælpe med at realisere målsætningen.

Private label kategorien er i rivende udvikling og området udgør ifølge flere opgørelser mellem 20 og 25 procent af dagligvaresalget i hele landet. En udvikling som passer rigtig godt til  Sunrise’s måde at arbejde på. Dynamisk og med masser af fokus på effekt. “Vi har fra starten i dette pitch troet på, at SuperGros gerne vil udfordres konstruktivt i den ånd, og vi er derfor utroligt glade for, at de har valgt os. Vi har altid troet på, at den indsigtsbårne strategi, det unikke koncept og den kreative eksekvering i kombination er den mest effektive måde at få maksimal effekt på”, siger direktør og partner Simon Hertz fra Sunrise. “Kontrapunkt er valgt som implementeringspartner og dem glæder vi os også til at arbejde sammen med.”

Læs mere her:
http://www.bureaubiz.dk/Nyheder/Artikler/2012/uge-44/Overraskende-resultat-To-vindere-i-bureaukonkurrence

http://markedsforing.dk/artikler/bureauer/supergros-v-lger-bureauer

Kontakt os via Messenger

Sunrise bruger cookies

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre.
Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her