Sunrise vinder IAA Prisen 2016

Prisen for den bedste, mest kreative og resultatgivende danske public service kampagne – IAA Prisen – gik i år til Sunrise for vores ”Hold øje mand” kampagne for Kræftens Bekæmpelse. En kampagne der skal få mænd til at blive opmærksomme på symptomerne på tarmkræft.

IAA Prisen er den eneste pris som alene fokuserer på effektfulde, holdningsbearbejdende offentlige kampagner. Det er en af de ældste og mest prestigefyldte priser i branchen. Der er kun én årlig vinder af prisen som den bedste ikke-kommercielle kampagne i Danmark..

”Hold øje mand” kampagnen vandt med bl.a. følgende ord fra dommerkomiteen:

”Gennem den kreative løsning formår kampagnen at åbne for et svært og følsomt emne, som at tjekke sin afføring og for at gøre det nærværende, interessant og vedkommende…”

”Kommunikationsstrategien bygger på et gennemtænkt forløb fra opmærksomhed over forståelse til erkendelse. Det ses tydeligt i kampagnens resultatmålinger …”

Sunrise’s kompetencer indenfor offentlig kommunikation blev understreget af, at vi også var nomineret med vores ”Du kan miste livet, før du dør” kampagne for Hjerteforeningen. Dermed havde Sunrise 2 ud af i alt 7 nomineringer til årets IAA Pris.

Her kan du se ”Hold øje mand” casen og her kan du se ”Du kan miste livet, før du dør” casen.

Vil du høre mere? 
Ring eller skriv til Partner Jeppe Bo Ebstrup på mobil 26 37 33 39 eller mail jbe@sunrise.dk

 

Portrætbillede af Jeppe Bo Ebstrup

Kontaktchef og partner

Jeppe Bo Ebstrup

Tlf.: 26 37 33 39

Mail: jbe@sunrise.dk

Kontakt os via Messenger

Sunrise bruger cookies

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre.
Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her