SUNRISE SESSION – 12. JUNI
CUSTOMER JOURNEY PÅ AGENDAEN I 2019
(ER AFHOLDT)

For mange marketingledere står Customer Journey øverst på agendaen. Alligevel kan et Customer Journey projekt være både kompliceret, uoverskueligt og svært at komme i gang med. For hvor starter man, hvad kræver det, og hvad er udbyttet? Kom og få Lisbet Jantzens take på, hvordan du som mellemstor virksomhed løser disse udfordringer.

 

Kort om oplægget

Hvordan kan en marketingafdeling med 3-7 medarbejdere gennemføre et Customer Journey projekt? Hvad er scopet, hvis man på den ene side vil undgå at drukne i data, og på den anden side være grundig nok til, at man rent faktisk kan bruge resultaterne til at sætte retning og skabe ændringer?

Dette vil vi gerne give dig nogle konkrete værktøjer til, hvordan du kan gribe an. Med udgangspunkt i en aktuel case, giver vi konkrete input til at komme i gang med et Customer Journey projekt, og eksempler på hvordan man kan omsætte viden til konkrete handlinger og initiativer.

Denne Sunrise Session henvender sig derfor især til marketingafdelingens beslutningstagere.

Oplægget omhandler:

  • Hvorfor taler alle om Customer Journey?
  • Hvad er Customer Journey egentlig?
  • Hvordan tilgår man en Customer Journey process?
  • Hvad får man ud af at arbejde med Customer Journey?
  • Dialog mellem oplægsholder og deltagere vedr. konkrete udfordringer

Tilmeld dig arrangementer herunder – det er gratis og varer ca. 1 time og 25 minutter.

Program – 08.00-09.55

Selve oplægget begynder 08.30 og varer frem til 09.55. Men kom gerne lidt før og mød de andre deltagere over lidt lækker morgenmad og en god kop kaffe.

08.00 – 08.30: Ankomst med kaffe, morgenmad og croissanter

8.30 – 09.40: Oplæg – Sådan tilgår du Customer Journey i 2019

09.40 – 09.50: Q&A-session mellem deltagere og oplægsholder

09.55: Afslutning

Arrangementet vil foregå onsdag d. 12. juni 2019 hos Sunrise A/S på Hillerødgade 30B, 2200 København N.

Eventet er afholdt.

Gå ikke glip af den næste Morning Session – sign up her

Tilmeld dig

Oplægsholder – Lisbet Jantzen

Lisbet Jantzen er Director of Customer Experience og partner i Sunrise, hvor hun rådgiver brands som NEYE, Specsavers, Arkitektgruppen, Forenede Service, UserTribe og Alcon. Tidligere har hun blandt andet arbejdet hos Bang & Olufsens som Global Head of Customer Experience, Insights & Analytics, og hun har stor erfaring med at skabe indsigt i kunderejsen og strategiudvikling for en bred vifte af danske og internationale brands.

Sunrise – The Commercial Transition Agency

Vi hjælper vores kunder, når de bliver mødt af ændringer, der kræver mere end almindelig handling. Ved produktlanceringer, vækstambitioner, stigende konkurrence, fusionsplaner, indtog på nye markeder eller blot et sivende salg uden nogen synlig forklaring.

Vores egen Value Proposition er klar: We elevate brands & people. Det betyder, at vi går til markedet som uundværlig løftestang, når et brand eller en virksomhed skal flyttes til et nyt niveau. Vi holder humøret højt og skaber resultater med fokus på langvarige relationer både til vores kunder og vores kunders kunder.

Privacy Policy at Sunrise

Close

We are aware of how we treat your personal data as well as the use of cookies. We use it to provide the best service for you. Your personal data will only be used to the extent necessary and deleted after use or maximum 6 months. Cookies on this site are primarily used for traffic measurement and optimization of content.
If you use this page, you agree to the use of our privacy policy. Read more about our privacy policy.