Sunrise hjælper med at repositionere dondon sushi

dondon sushi står overfor en re-positionering og har et stort uforløst potentiale. Sunrise er valgt som bureau og hjælper med koncept, strategi og implementering.

dondon sushi og Sunrise har indledt et samarbejde, hvor målet er at re-positionere kæden, skabe større præference og øge salget. I dag består dondon sushi af seks butikker i københavnsområdet. Konkurrencen på markedet er benhård og kravene fra forbrugerne er store. Det stiller krav til en gennemtænkt markedsapproach og en troværdig profil.

Stort potentiale, store ambitioner
Potentialet i forretningsidéen bag dondon sushi er stort og ambitionerne det samme. Med indsigt og analyseprocesser har Sunrise sammen med dondon sushi identificeret byggestenene til det nye dondon sushi, og koncept- og marketingstrategi-udviklingen er i fuld gang. Potentialet skal forløses.

Vil du høre mere om processen, så kontakt direktør Simon Hertz på sh@sunrise.dk  eller ring på  22 70 77 10.

Kontakt os via Messenger

Sunrise bruger cookies

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre.
Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her