Pristjek-kampagne for BRFkredit giver 5 gange flere leads end tidligere

BRFkredit arbejder med et nyt løfte til markedet: “Danmarks måske billigste realkreditinstitut”, men hvordan får man substans bag løftet?

Et digitalt lyskryds

Sunrise blev bedt om at lave en digital leadopsamlingskampagne, som på baggrund af et dybdegående datagrundlag kunne udregne, om man kan spare penge ved at skifte til BRFkredit.

Løsning: Via et simpelt værktøj indtaster man sine oplysninger om eksisterende lån, boligens værdi samt nuværende lånestørrelse. På baggrund af det indtastede, modtager man straks et resultat, som enten giver et grønt, gult eller rødt lys:

Med det grønne lys vurderes det, at der er en god mulighed for besparelse.
Gult lys tyder på stor sandsynlighed for en besparelse.
Ved rødt lys kan det ikke vurderes, om der kan opnås en besparelse.

Prøv Pristjek her

En stor succes

Kampagnen opnår ifølge BRFkredit langt flere leads end tidligere kampagner. Derudover er der stor glæde i kundeservice, hvor medarbejderne nu på forhånd kender kundernes lånesammensætning m.v. forud for en samtale.

Vil du høre mere?                                                                                                                         Kontakt partner Mikkel Wendelboe på 26 18 16 18 eller miw@sunrise.dk

Portrætbillede af Mikkel Wendelboe

Kontaktchef og partner

Mikkel Wendelboe

Tlf.: 26 18 16 18

Mail: miw@sunrise.dk

Kontakt os via Messenger

Sunrise bruger cookies

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre.
Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her