Hjerteforeningen

Hjerteforeningen styrker brandingen og øger fokus på fundraising

Som en del af en større strategi- og kampagneplan har Sunrise været med til at genopfinde Elsk Hjertet-kampagnen for støtte til kvinders hjerte-kar-sygdomme.

Det gælder livet
Hjerte-kar-sygdomme er desværre en af de hyppigste dødsårsager herhjemme. Derfor skal der mere fokus på indsamling og på den store forskel, foreningens arbejde betyder for danskerne. Alt samles derfor under et nyudviklet payoff: “Det gælder livet”.

Bredere fokus giver bredere indsamlingsmuligheder
Som noget af det første, har Sunrise været med til at genopfinde Elsk Hjertet kampagnen, der har kørt siden 2008, og har fokus på at indsamle penge til at støtte forskningen i kvinders hjerte-kar-sygdomme.

Som en del af revitaliseringsstrategien er det afgørende, at kampagnen fremadrettet kan fokusere bredere. Hjerte-kar-sygdomme er ikke kun noget, som berører de ældre. Derfor er den nye kampagnes omdrejningspunkt sammenholdet blandt veninder, på tværs af aldersgrupper. Vi udviklede en kampagneplatform, der skal få kvinder i alle aldre til at stå sammen om at redde kvindeliv under parolen: ”Veninder længe leve”.
 
Film udviklet til SoMe
For at komme helt specifikt ud til de rigtige målgrupper og optimere muligheden for at de kan interagere personligt med indholdet, får kampagnen sit primære liv på de sociale medier.

Se filmene her:
Veninder længe leve – film 1
Veninder længe leve – film 2
Veninder længe leve – film 3

Vil du høre mere?
Kontakt direktør og partner Simon Hertz på 22 707 710 eller sh@sunrise.dk

Privacy Policy at Sunrise

Close

We are aware of how we treat your personal data as well as the use of cookies. We use it to provide the best service for you. Your personal data will only be used to the extent necessary and deleted after use or maximum 6 months. Cookies on this site are primarily used for traffic measurement and optimization of content.
If you use this page, you agree to the use of our privacy policy. Read more about our privacy policy.