Bio-tex – pletfri i 50 år

Visuel identitet for Bio-tex 50 års jubilæums design

Et af danskernes mest foretrukne vaskemærker, Bio-tex, runder et skarpt hjørne. Det bliver fejret med særlige emballager i smukt retro-look (limited edition) – og en understregning af mærkets position som vaskeekspert gennem 50 år.

Retro-design

Til jubilæumskampagnen har Sunrise udviklet en landing page og et nyt emballagedesign til relancering af nogle af Bio-tex’ bedste produkter, i en begrænset periode. Udtrykket er et opsigtsvækkende retro-look, der skaber troværdighed om erfaringen gennem 50 år – og som samtidigt giver fuld genkendelighed til det bestående design.

Den Store Vaskequiz

Designet spiller sammen med den særudviklede landing page, biotex50.dk, hvor danskerne kan få et smil på læben i Den Store Vaskequiz, hvor gode råd og tips bliver testet og myter (måske) aflivet, og hvor de kan vinde store præmier og dele deres vaskediplomer på Facebook. På sitet kan man også gå en tur ned af memory lane og se Bio-tex’ og danskernes fælles historie – fra dengang en pakke med 100 gram kostede 25 øre og helt frem til i dag.

Fokus på erfaring

Bio-tex fejrer deres 50 års jubilæum i hele 2015. Anledningen er oplagt til at sætte fokus på mærkets ekspertise, erfaring og udvikling – fra iblødsætningsmiddel og vask i hånden til en stor pallette af produkter, der altid bekræfter filosofien om, at vasketøj og pletter på tøjet ikke er noget, man behøver at bekymre sig om. Slet ikke når man har Bio-tex.

 

Test nu – kan De Deres vaske-ABC?

Kontakt os via Messenger

Sunrise bruger cookies

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre.
Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her